Boomtown lige nu

 207 online
 13 gaming
Artikel 

Guild Wars Factions (pc) - Anmeldelse

Tør du begive dig ud i en helt ny skræmmende, fascinerende og kompleks verden?
De gode gamle jokes virker stadig...
De gode gamle jokes virker stadig...
Guild Wars kom, Guild Wars så (flot ud) og Guild Wars sejrede. Selv om ArenaNets unikke MMORPG ikke kan nå op på siden af World of Warcraft i popularitet, så er Guild Wars blevet en meget solid succes for NCSoft, så meget endda at den første udvidelsespakke er kommer på gaden nu, og den anden og tredje er på vej, efter sigende indenfor det næste års tid. Men lad os nu ikke forhaste os, og her koncentrere os om Guild Wars Factions, som er den første officielle udvidelse til det originale spil, der nu kaldes Guild Wars Prophecies. Kender du ikke noget til Guild Wars i forvejen, så start med at læse min anmeldelse af originalen her.

En verden for sig

De nye områder i Factions er ganske opfindsomme... her er vi ved et hav, der er forstenet og blevet til jade.
De nye områder i Factions er ganske opfindsomme... her er vi ved et hav, der er forstenet og blevet til jade.
Men når jeg nu siger ’udvidelse’, så tænker de fleste nok at der er tale om en håndfuld nye våben, maps og quests, men det dækker overhovedet ikke. Factions tilføjer et helt nyt kontinent til spillet, to nye spilbare figurklasser – Ritualist og Assassin, hundredevis af nye monstre, nye armor sets til alle klasser, 300 nye skills (de fleste til de nye professioner), samt en helt ny historie med massevis af quests. Desuden kan spillet spilles for sig, uden at man nødvendigvis skal købe det originale Guild Wars, men har man begge spil er det muligt at rejse over det hele med sine figurer. Kombinerer man sine konti kan man have seks figurer i alt over hele spillets areal, men har man kun en af kampagnerne er tallet fire.


Bemærk den evigt flyttende grænse mellem Luxon og Kurzick territorierne.
Bemærk den evigt flyttende grænse mellem Luxon og Kurzick territorierne.
Det nye kontinent i Factions hedder Cantha, og er et asiatisk-inspireret område. Grafisk set har vi at gøre med den samme grafikmotor, men det er tydeligt at se at spillets designere har meget erfaring i at bruge den, for Cantha ser lige et hak bedre ud end Tyria. Her er enorme bygninger, vidtstrakte landskaber, hele have af jade og vilde, fantasifulde monstre. Spillet byder bestemt på en del guf for PvE-spillere, der ikke ønsker at spille mod hinanden. Spillet har også fået såkaldte Challenge-missioner, hvor et hold skal opnå forskellige ting såsom at holde ud mod bølger af fjender, og hvor det er muligt at tjene guld, xp, faction-point og sætte high scores. Hvis man er medlem af en stærk guild-alliance er det også muligt at kontrollere byer, og det giver adgang til Elite-missioner, som er de mest krævende og belønnende i spillet.

Fraktioner

Min første oplevelse med en af de store PvP-kampe endte i knusende nederlag for modstanderne - altid rart.
Min første oplevelse med en af de store PvP-kampe endte i knusende nederlag for modstanderne - altid rart.
Men selv om Factions kan spilles for sig, må man sige at det fokuserer mest på temmelig garvede spillere. Her er nemlig en del nye multiplayermuligheder, som udvider originalens ellers ganske udmærkede PvP-del betragteligt. Ud over den gamle type PvP hvor man laver et hold og prøver at tæve et andet hold, så er der nu mulighed for større PvP team-kampe og de helt store Alliance kampe hvor flere guilds kæmper sammen om at kontrollere territorier og byer. I Factions skal man nemlig være en del af en af spillets to fraktioner Luxon eller Kurzick. Det er ikke muligt for en fraktion at udrydde den anden, men grænserne mellem deres territorier forbliver vigtige, idet de bestemmer hvilken fraktion der får adgang til hvad. Det er et dynamisk system der fungerer godt, og giver et stort nyt aspekt til spillets konkurrence-aspekt.

Factions byder på helt nye måder at spille på.
Factions byder på helt nye måder at spille på.
PvP-delen fylder meget i spillet, så nye spillere, der er mest interesseret i at tæve monstre, bør nok købe Prophecies-kampagnen først. Det betyder dog ikke at Factions ikke byder på stof til PvE-spillere – her er massevis af missioner, men de lader til at være designet til at få en op på level 20 (som stadig er maksimum) i en ruf. Historien er ellers ganske interessant, og drejer sig om at stoppe den tidligere kejserlige bodyguard Shiro Tagachi, der myrdede sin herre for 200 år siden, men nu er vendt tilbage fra de døde for at plage Cantha. Men den føles ikke helt så episk som historien i den første kampagne, omend den egentlig hænger lidt bedre sammen. I Prophecies skulle man kæmpe for at blive level 20 (den første der fortæller mig at han har gjort det på fem timer får seriøse mundprygl – de fleste af os brugte mange timer på at udforske Tyria første gang), men her er man level 10 før man overhovedet kommer væk fra den ø hvor spillets tutorial-kloster ligger på, og derefter er man på ekspres-elevator til lv 20. Det giver mening, eftersom det ikke går at spille PvP uden at være nået til den maksimale level, men for os der godt kan lide rollespilselementet i spillet er det en smule skuffende.

Nye ansigter

Monstrene må godt være level 28, men vi dødelige spillere må nøjes med 20.
Monstrene må godt være level 28, men vi dødelige spillere må nøjes med 20.
Noget af det bedste ved udvidelsespakken, både for PvE og PvP-spillere, er de nye klasser – Ritualist og Assassin. Der er tale om to meget forskellige typer figurer her. Assassin er ideel for folk, der godt kan lide at bevæge sig hurtigt, bruge illusioner og deltage i nærkamp med hurtige angreb. Assassin-klassen kan bruge to våben samtidig, og udføre kombinationsangreb, som kan give ganske betragtelig skade. Til gengæld er de ikke helt så solide som den klassiske Fighter.

Ritualist er en noget anden kop te. Disse maskeklædte figurer kan fremmane ånder, der i modsætning til Necromancerens minions ikke kan bevæge sig. Ritualistens ånder giver forskellige bonusser, eller også kan de angribe fjenderne selv. Men selv om de er ganske luftige i sagens natur, så har de også hitpoints og kan dræbes af fjenderne. Ritualisten kan dog vælge at sprænge dem i luften før de dør, og disse kamikaze-angreb giver stor skade. Ud over åndemaneriet kan Ritualisten også heale og genoplive, samt bruge skadende skills og support-skills. At spille Ritualist er efter min mening omtrent så svært som at spille Mesmer, men for mig at se er det også ganske belønnende.

Begge de nye klasser er gode tilføjelser til universet, og gør bestemt oplevelsen rigere. Nogle vil dog måske synes at det er ærgerligt at der stadig kun kan spilles som mennesker, og at alle figurernes ansigter, mænd såvel som kvinder, får den virkelige verdens supermodeller til at ligne Carl-Mar Møller på en dårlig dag, men ArenaNets grafikere er meget talentfulde, og spillets mange rustninger og udstyr får bestemt de fleste til at fremstå som meget forskellige. Jeg havde dog i øvrigt lidt håbet at der ville komme nye måder at differentiere ens figurers udseende på ud over farver, våben og rustninger. Hvad med muligheden får at style ting som fx håret, øjenfarver og smykker. Hvad med at kunne få ekstra genstande til rustningerne, eller at kunne kombinere våben til noget nyt? Det er jo lidt ærgerligt fx at spendere 2,5 mio guldstykker på det fedeste armor, og så se at der er en del der har præcis det samme. Lidt mere variation og kreative muligheder ville ikke skade.

Nyt og gammelt

Der er nu kønt i Cantha.
Der er nu kønt i Cantha.
Men Guild Wars Factions er altså lidt af en guldgrube for fans af universet, som primært fokuserer på de lidt mere hardcore PvP-spillere, og ikke helt kan anbefales som indgangspunkt for helt nye spillere. Men sættes begge spil sammen dannes en meget smuk helhed, der byder på ganske varieret MMO-gameplay, uden WoW’s kompleksitet, men med megen strategi, flot grafik og ingen månedlig betaling. Men på trods af alle forbedringerne beholder Factions også nogle af originalens problemer. For det første er kommunikationselementet ikke særlig veludbygget. Hvorfor der ikke er indbygget stemmesamtale i spillet er mig en gåde, eftersom PvP-delen virkelig skriger efter det. Der skal enten købes et tredjepartsprogram, eller også må man nøjes med tekst-beskeder i spillet, hvilket er lidt klodset udført.

En ond fyr ved navn Shiro er på spil - og man skal vælge en fraktion for at bekæmpe ham.
En ond fyr ved navn Shiro er på spil - og man skal vælge en fraktion for at bekæmpe ham.
Hver gang jeg har fået en ny person med i spillet har jeg måttet ringe til vedkommende og skrige at han da for pokker skulle tage og kigge nede i venstre hjørne af skærmen for at se de beskeder, jeg havde skrevet igennem de sidste to timer, og systemet er det samme i Factions. Herudover er det stadig ret svært at finde sig et hold at gå på missioner med i de ganske tætbefolkede byer, og handelssystemet imellem spillere består kun af en chat-kanal, hvor folk lynhurtigt spammer priser og items i en uendelighed. Et mere organiseret system til holddannelse og et til handel ville være meget kærkomment. Brugervenligheden er altså ikke helt i top med andre ord, og spillet kræver stadig en hel del tilvænning. Tutorial-delen i Factions er dog meget mere pædagogisk end den i det første spil, men de fleste Factions-spillere vil jo allerede vide hvordan man bærer sig ad, så det er ikke lige her, ArenaNet burde have brugt mest krudt. Sidst, men ikke mindst, fortælles en del af historien i små tekst-talebobler fra forskellige NPCer i spillet, hvilket heller ikke er voldsomt engagerende at se på. Dog må det siges at spillets figurer virker lidt mere levende og snakkesagelige end før, og de computerstyrede henchmen kommer af og til med sjove kommentarer.

Der er dog intet der kan ændre på at Factions er flot, omend ikke helt så imponerende som Prophecies var da det udkom (men der er en stor opdatering af grafikmotoren på vej), at det lyder godt, og at gameplayet, der lyder relativt simpelt, eftersom man stadig kun kan have otte aktive skills ad gangen, er meget mere komplekst end man skulle tro. Seriøse Guild Wars spillere bør eje denne udvidelse, og de der ikke er så seriøse endnu bør lege med Prophecies og se om universet fanger. Det vil jeg mene at der er gode chancer for.

Vurdering 
Grafik:
Stadig imponerende, men ikke helt så meget som før.
8 Holdbarhed:
En helt ny, stor verden at boltre sig i, plus to nye professioner, osv., osv.
9
Lyd:
Jeremy Soule leverer endnu et flot soundtrack, effekterne er i top, og stemmeskuespillet halter stadig.
8 Gameplay:
Spillet fokuserer lige lovlig meget på PvP, men gameplayet er solidt, på trods af det lidt klodsede interface.
8
Samlet vurdering: 8
Klik her for at se en forklaring på vores karakterskala.
Systemkrav:

Producent:
NCsoft
Udvikler:
link to pegi.info 
link to pegi.info
Flere artikler 
 Guild Wars hvert halve år
ArenaNet vil udsende nye pakker hvert halve år.
 Guild Wars: Factions indtryk
Vi tog en tur til Cantha i den forløbne weekend og landede midt i en krig.
 Guild Wars Faction den 28. april
NCsoft og Arenanet sætter datoen på plads.

Relaterede downloads 
 Guild Wars: Factions client
Prøv den første udvidelsespakke ganske gratis i weekenden.

Boomtown shoppen 

 
Kommentarer 
#1 - 30/05-2006 @ 14:07 : Pilgaard
Har ikke læst hele artiklen. men kun konklusionen, dog så jeg der at du skrev at det var en udvidelse. Dette er en fejl faction er standalone! Anden fejl efter min mening er at du anbefaler prophecies til nybegyndere. Der er jeg heller ikke helt enig. Da de fleste GW spillere lige nu kun spiller high lvl prophecies content i prophecies. Nye spillere vil have langt lettere ved at finde hold at teame med in Faction!. Du behøver jo ikke at have prophecies for at kunne spille faction!!
Intel Core 2 Duo 8400 @ 3.0ghz
Radeon 4890
4gb XMS 2 DDR2
MSI p-35 neo2-fr
Soundblaster Audigy
#2 - 30/05-2006 @ 14:23 : neonwolf
#1, jeg foreslår at du læser artiklen før du udtaler dig.
////////--Jonatan Allin--\\\\\\\\
|||||||||--Writer--|||||||||
\\\\\\\--Boomtown.net--///////
#3 - 30/05-2006 @ 14:35 : blue_phoenix
Ser da godt ud, selvom jeg ikke er til denne genre... 0_o nice med 8/10
-
#4 - 30/05-2006 @ 15:04 : Lohse[DK]
Ganske fornuftig artikel... Rammer meget plet. Spiller selv spillet meget, og modsat #1 anbefaler jeg at man køber "etteren" først, da den giver en bedre forståelse af brugen af sin char... Folk der har fået en lvl 20 i factions på under 1 dag, mener vi i det guild jeg er i, ikke er brugbart, da de ikke "kender" sin figur ordentlig.

8/10 lyder som en god og fair karakter... KØB SPILLET
#5 - 30/05-2006 @ 15:26 : The Gnome
Lv. cap er stadig 20... Vilket gør spillet til en Newbi MMO.
og man kan næm lave en lv. 20 figur på 1-2 eller 4 dage. Og have 100% kendsskab til figuren.

Der er også derfor jeg ikke vil have Faction. Da jeg ikke kan finde udfordringer i den nye "" Expansion ""
.
----Edited by user 30/05-2006 15:28
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

What, did you expect some sort of easter egg?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
#6 - 30/05-2006 @ 16:17 : BAF
hmm faktisk ok artikel :D dog syntes jeg karakteren var måske lidt for høj .... fordi at spillet faktisk er rimelig kort =/ rundede det på cirka 25 timer første gang hvor jeg ellers bare slappede af osv.

den første der fortæller mig at han har gjort det på fem timer får seriøse mundprygl - Det ka gøres på lidt under 1 time med scrolls og duo farm ^^ (har hørt at rekorden fra level 2 til level 20 er på omkring 45 minutter eller deromkring)

#1 - gå venligst væk fra noob øen og kom til mainland, hop ud til wajuun bazar og mød en af ele bosserne der gir næsten 300 i skade med l. orb (hvis du ikke engang kender betegnelserne så bare drop det her)

#5 - The Gnome ... vil du ikke godt stoppe med og poste i guildwars nyheder, du skal altid nedgøre GW og få WoW til at fremstå som et gudespil ... desuden kan du IKKE have 100% kendskab til figuren ... det vil jeg vædde over 5 millioner danske kroner på, dette kommer af at du ingen ide har om hvad Expertise, fast casting, divine prayers, strength osv. osv. osv. gør og hvornår eks barrage breaker fra 4 til 3 energi og om det er ved attribute 7-8-9 i marksmanship

Til lidt om de 2 udvidelser der er på vej

A-net har opdelt deres team i 2 afldelinger sådan at de kan udgive 2 spil hver 6 måned cirka. Chapter 3 kommer til at foregå i afrika og her kommer der 2 nye classes, den ene class er en hvid kåbet person mens den anden (efter rygtet) en fist fighter

Desuden er der ved og blive startet et dansk Guildwars community som hedder www.guild-wars.dk hvor du ka få hjælp til hvad nu end det er (mods, bare slet link osv. hvis jeg ikke må refeerer til andre sider)
----Edited by user 30/05-2006 16:18
#7 - 30/05-2006 @ 16:23 : sinoo90
aaaaaah verdens fedeste spil ...
#8 - 30/05-2006 @ 16:41 : neonwolf
#5, du har tydeligvis ikke helt fanget meningen med Guild Wars. Spillet er lavet således at det er relativt lettilgængeligt for alle, men også byder på meget svære udfordringer for de hardcore spillere. Pas på med at forveksle simpelhed med mangel på dybde. Det er fx også sindsygt svært at blive god til skak, på trods af at spillet er lettilgængeligt. Men derfor er du naturligvis stadig i din gode ret til ikke at kunne lide spillet.

#6, et ganske udmærket indlæg, men kære ven, HVAD BLEV DER SAGT? Jeg er sygeligt ligeglad med scrolls og duo farm og invincimonks og hvad alskens exploitere nu kan finde på! Hvis man er en ny spiller i Prophecies tager det altså tid, fordi man ikke aner noget om ovenstående. Jeg tror jeg var 30-40 timer om at blive level 20 første gang, fordi jeg brugte masser af tid på at finde ud af hvordan tingene fungerede, samt at udforske verdenens mange krinkelkroge. Men derfor går det stadig hurtigere i Factions, hvadend man er nybegynder eller ej, og det var min pointe.

/mundprygl XD
////////--Jonatan Allin--\\\\\\\\
|||||||||--Writer--|||||||||
\\\\\\\--Boomtown.net--///////
#9 - 30/05-2006 @ 17:11 : Xeco-Pat
Flot anmeldelse, er næsten helt enig i det meste af det du skriver.
Guild Wars og Factions er det bedste MMORPG til dato.
#10 - 30/05-2006 @ 17:39 : Lydom
#6: rundede det på cirka 25 timer første gang hvor jeg ellers bare slappede af osv.

nu skal jeg ikke kloge mig på guild wars, men er det ikke lidt stort at sige at man kan ligefrem runde spillet på 25 timer? man runder da ikke et mmorpg ved at blive max lvl.
#11 - 30/05-2006 @ 17:42 : Pilgaard
#6
Til din oplysning kan jeg sige at jeg har 3 figurer, som jeg har spillet til lvl 20 i prophecies, og en jeg er smuttet gennem faction med. Jeg kender factions udemærket tak og guild wars i det hele taget. Har trods alt spillet det siden E3 2004. Jeg lagde ud med at sige at jeg ikke havde læst artiklen. derfor syntes jeg ikke det er fair at jeg skal bashes for det. Jeg læste i konklusionen at prophecies blev anbefalet til nybegyndere. Dette er noget jeg er uenig i. hivs i ikke er enig med mig, så fred være med det. Men behøver i at angribe mig som små børn?

Det andet jeg udtalte mig om var at faction blev omtalt som en udvidelse, dette er en direkte fejl. og kan ikke se hvordan det skulle hjælpe at jeg læste hele artiklen. Faction kan på ingen måde omtales som en udvidelse! Jeg har læst artiklen og set hvad du skriver om dette emne. Men hvorfor kalder du det i det heletaget en udvidelse når det ikke er det. Mere rammende ville da klart være at kalde det for en ny episode!
----Edited by user 30/05-2006 17:46
Intel Core 2 Duo 8400 @ 3.0ghz
Radeon 4890
4gb XMS 2 DDR2
MSI p-35 neo2-fr
Soundblaster Audigy
#12 - 30/05-2006 @ 18:22 : The Gnome
#6
Jeg har ikke skrevet om WoW. Men om GW. Vilket den Artikel handler om.
Så jeg forståe ikke hvorfor du lukker det HØ UD.

#8
Jeg har gennemført GW 8 gange... Og spillede det samlagt i 2 mdr. inden jeg blev træt af spillet.
Så du har ret... Jeg har ikke fanget meningen med spillet.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

What, did you expect some sort of easter egg?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
#13 - 30/05-2006 @ 18:54 : 421
The Gnome--> du lyder lidt som en WoW-fanboy. Du har tydeligvis ikke forstået at det ikke gælder om at spille det så meget som mugeligt for det har slet ikke samme holdbarhed som WoW tildels fordi det ikke koster noget.. Så nej du har ikke fanget meningen i spillet. Håber at jeg ikke har misforstået noget
#14 - 30/05-2006 @ 19:08 : sinoo90
det her bliver det samme som ps3 vs xbox360 ....

#10 nej det gøre man ikke...
#15 - 30/05-2006 @ 19:46 : Pilgaard
For god ordens skyld vil jeg da egentlig også gerne sige at jeg egentlig syntes artiklen er ganske god, med undtagelse af de to punkter jeg tideligere har nævnt ;)
Intel Core 2 Duo 8400 @ 3.0ghz
Radeon 4890
4gb XMS 2 DDR2
MSI p-35 neo2-fr
Soundblaster Audigy
#16 - 30/05-2006 @ 20:01 : The Gnome
#13 Du har ret... Jeg er en WoW-fanboy... Men det har stadig ikke på virket det jeg har skrevet i denne Artikel.

--------
Det er Utroligt at folk altid skal Blande mig og WoW sammen. Og det er selv om jeg selv prøver at holde det uden for.
Det er hved at være rimlig laterligt.

.
----Edited by user 30/05-2006 20:04
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

What, did you expect some sort of easter egg?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
#17 - 30/05-2006 @ 20:25 : kiwi9000
Tænker stadig på at købe det... Synes Prophesies bliver lidt for hurtigt kedeligt, så er stadig kun lvl 13 ^^
#18 - 30/05-2006 @ 20:28 : Shoho
The gnome du fatter det jo slet ikke.


kan du ikke forstå at fordi nogen folk ikke har noget socialt liv og sidder og bliver lvl 1294898 resten af deres liv, gør det ikke spillet dybere?

Der er mere dybde i en af GWs proffesions, end der er i hele WoW.


Hvis noget er et newbie MMO så er det sgu da WoW. Det ved alle da! GW er det mest hardcore og komplekse PvP spil man kan købe for penge.


Og det er sjovt fordi du altid kommer ind i Guild Wars artikler og nyheder og troller. Du er en clueless fanboy og du ved ikke en pind om hvad du snakker om.


Whatever.. gå hen og spild resten af dit liv på at lvle op og gå rundt og skrig LFG i Ironforge.



... GW er så dybt at du slet ikke kan begynde at se ned under overfladen hvor meget der er ved spillet. Selvfølelig har du ikke gennemført det 8 gange som du siger. Selvfølelig ved du ikke en pind om det.

Jeg tror ren og skær sandhed er at du måske er et individ som har købt det eller prøvet det, men slet ikke har kunne sætte sig ned og lære spillet i dybde, og derfor afsat det som et "newbie MMO". Det er det mest innovative af sin slags til at komme ud siden SWG i 2003.

lvl 20 er jo hele pointen. At blive lvl 20 tager ikke lang tid, RIGTIG svend åge. Det er jo hele pointen. At blive lvl 20 er jo bare en stor torturial. Det er jo efter det at spillet begynder. Det er der man udvikler sine skills.. der hvor det bliver sjovt. At blive lvl 20 er bare en introduktion til selve spillet.
#19 - 30/05-2006 @ 21:24 : neonwolf
#11 / 15, meget vel, du har gjort din pointe klar. For mig en en ny episode bare det samme som en udvidelse, og jeg har jo gjort opmærksom på at den kan spilles for sig.

Jeg kan godt se din pointe med at folk primært spiller high-level content i Prophecies nu, men personligt mener jeg at Factions pr definition bare er et sværere spil i sig selv, og derfor egner sig bedre til lidt mere erfarne spillere.

Og så var der det med at finde hold. For mig at se har det alle dage været svært at finde gode folk at spille med i Guild Wars, men det beror også, som jeg har skrevet i anmeldelsen, på det faktum at kommunikation i spillet er temmelig akavet, og det har ikke ændret sig i Factions. Men jeg synes at folk skal læse hvad vi begge to har skrevet, og så tage stilling selv. Længe leve demokratiet. :)
////////--Jonatan Allin--\\\\\\\\
|||||||||--Writer--|||||||||
\\\\\\\--Boomtown.net--///////
#20 - 30/05-2006 @ 22:04 : 421
Arrgh hvad skal jeg dog vælge??? Heroes of might and magic 5, hitman blood money eller GW Factions. det er jo vildt svært :(
#21 - 30/05-2006 @ 22:36 : Tjums
Hvorfor er det lige det her først bliver anmeldt nu?!
Jeldtoft er min gud.
#22 - 31/05-2006 @ 00:14 : neonwolf
#21, fordi jeg lige skulle fødes, gennemgå 20 års uddannelse og nå lige præcis det rette kompetenceniveau i mit liv til at jeg kunne skrive en så flot og rammende anmeldelse :)
////////--Jonatan Allin--\\\\\\\\
|||||||||--Writer--|||||||||
\\\\\\\--Boomtown.net--///////
#23 - 31/05-2006 @ 01:24 : kiwi9000
#22 LOL! Nårh ja det lyder vist meget fair :p
#24 - 31/05-2006 @ 01:43 : The Gnome
#18 Shoho...
Jeg er endelig lige glad med om du ikke tror på det... For det er 100% sandt.

For det andet... Alle andre MMO'er på nær GW... Lv'er man en figur op til 60 eller 99. Og...
Den sved og tid man har brugt... Gør at man får et rettigt godt kendsskab til figuren man har bygget op. Samtidig har man lært historien i spillet. Det kaldes... Ære.
Og når man er nået lv. loftet... Så banker man vidre... På store bosser ex. vis. Som også høre til Historien.

Så en sølle lv. cap på 20... Som kan laves på 24 timer... Gør at man ikke får ordenligt kendsskab til figuren. På samme måde.
Det gør også at der er ikke er nogle ære i at bygge en fed figur op. (( Så kan du sige hvad du vil. Da jeg er ligeglad ))

Det kan godt være GW har det bedste PvP system... Men det er også det eneste som bilver brugt.

Kort og godt... Vær sin smag. Vilket vi kan takke Gud for.
.
----Edited by user 31/05-2006 01:44
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

What, did you expect some sort of easter egg?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
#25 - 31/05-2006 @ 03:25 : Tjums
#22 .. ..

Det er hvad jeg har at sige til situationen.. =)
Jeldtoft er min gud.
[1] [2] [next]
Ny kommentar 

Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.

Du kan oprette dig som bruger her


sitemapen_aeae_eg